friction folders- 6
שלום לכולם,
בדיוק סיימתי נגלה של 6 פריקשן פולדרס לקראת תערוכה בפינלנד, סביבות 120 שעות עבודה על כל השישייה, צילמתי את כל התהליך אבל מדובר ביותר ממאה תמונות אז אני מתעצל להעלות לכאן, אני אתן לינק.
להבים: CPM D2 59-61HRC
עובי 2.6ממ
אורך כולל:17סמ
ידיות:
סיבי פחמן
אירון ווד מאריזונה
G10 ghost
וסיבי פחמן בשילוב רשת נחושת
כולם על ליינרים בעובי 1.8ממ מטיטניום וברגים מטיטניום וכולם עם אנודייז בצבעים שונים.
משקל: 70גרם
לינק לתהליך היצור ולעוד תמונותשל הסכינים הגמורות:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 131&type=1



בדיוק סיימתי נגלה של 6 פריקשן פולדרס לקראת תערוכה בפינלנד, סביבות 120 שעות עבודה על כל השישייה, צילמתי את כל התהליך אבל מדובר ביותר ממאה תמונות אז אני מתעצל להעלות לכאן, אני אתן לינק.
להבים: CPM D2 59-61HRC
עובי 2.6ממ
אורך כולל:17סמ
ידיות:
סיבי פחמן
אירון ווד מאריזונה
G10 ghost
וסיבי פחמן בשילוב רשת נחושת
כולם על ליינרים בעובי 1.8ממ מטיטניום וברגים מטיטניום וכולם עם אנודייז בצבעים שונים.
משקל: 70גרם
לינק לתהליך היצור ולעוד תמונותשל הסכינים הגמורות:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 131&type=1



Re: friction folders- 6
לי, אין מילים, יישר כח, פשוט נפלא ומעורר השראה.
"החיים הם כמו אבן משחזת. אתה לבדך קובע אם הם ישפשפו אותך או ילטשו אותך."
Re: friction folders- 6
אין מילים
עם העץ פשוט הפיל אותי לריצפה
אני מדמיין אותם עם ליינרלוק - לא מאמין שתוכל לעמוד בקצב ההזמנות אם הן יהיו ליינרלוק

עם העץ פשוט הפיל אותי לריצפה
אני מדמיין אותם עם ליינרלוק - לא מאמין שתוכל לעמוד בקצב ההזמנות אם הן יהיו ליינרלוק
If you can't see the bright side of life, polish the dull side
Re: friction folders- 6
אתה יודע מה אני שם לב עכשיו וזה מדהים? נראה שהסכין עם האיירונווד גם עם הגריינד הדק ביותר כמו שאני אוהב 

Re: friction folders- 6
תודה רבה חבר'ה
האירון ווד עדיין לא מחודדת גיא
, יצאתי לצלם לפני שיגמר האור בחוץ ולא הספקתי לחדד אותה ועוד אחת, אבל לכולן יש חוד שמתחיל מעובי 0.1-0.3
האירון ווד עדיין לא מחודדת גיא

Re: friction folders- 6
אין בעיה שהיא לא מחודדת... אבל תסתכל בתמונות שפרסמת
לה יש את החוד הכי דק 


Re: friction folders- 6
יש מצב
Re: friction folders- 6
אין לי מספיק מילים בלקסיקון לתאר את מה שאני חווה כשאני רואה אותם,בסכין השנייה מלמעלה במה השתמשת לידית?
בחיים תעשה חיים, כי בחיים לא תצא מהחיים בחיים!!!
Re: friction folders- 6
תודה,איתי כתב:אין לי מספיק מילים בלקסיקון לתאר את מה שאני חווה כשאני רואה אותם,בסכין השנייה מלמעלה במה השתמשת לידית?
השניה השלישית והחמישית מסיבי פחמן
Re: friction folders- 6
לי,
אהבתי את הצבעים, את המרקמים, את הצורות ואת הדיוק (למשל הלהב בדיוק באמצע בין הליינרים וכל החלקים מתחברים יחד כמו קסם).
1. נראה לי שהשרטוטים ממוחשבים. AUTOCAD?
2. האם נשבר המברז בתמונה 8? אפילו אני יודע שצריך להיזהר ולעבוד לאט ועם שמן במיוחד כשמדובר בטיטניום... סתם!
נחמד מצדך שאתה משתף גם תקלות שנוכל ללמוד מהן.
3. אבל החלק החמוד ביותר זה הגלילים מחומר הידיות שהכנסת לחור בקצה הלהב. לכן לדעתי התמונה היפה ביותר ושמבליטה הכי הרבה את יחודיות הסכינים היא מספר 87:

4. אני מקנא בגן העדן של הכלים שיש לך שם.
ברכותיי על עבודה מרשימה באמת.
ראמי
אהבתי את הצבעים, את המרקמים, את הצורות ואת הדיוק (למשל הלהב בדיוק באמצע בין הליינרים וכל החלקים מתחברים יחד כמו קסם).
1. נראה לי שהשרטוטים ממוחשבים. AUTOCAD?
2. האם נשבר המברז בתמונה 8? אפילו אני יודע שצריך להיזהר ולעבוד לאט ועם שמן במיוחד כשמדובר בטיטניום... סתם!

3. אבל החלק החמוד ביותר זה הגלילים מחומר הידיות שהכנסת לחור בקצה הלהב. לכן לדעתי התמונה היפה ביותר ושמבליטה הכי הרבה את יחודיות הסכינים היא מספר 87:

4. אני מקנא בגן העדן של הכלים שיש לך שם.
ברכותיי על עבודה מרשימה באמת.
ראמי
Re: friction folders- 6
עיצוב מאד ייחודי, ומאד "נקי". ברור לי שהם ייחטפו בכל מחיר.
לי, יש מצב שנראה אותך עושה גם פולדרים ננעלים ?
לי, יש מצב שנראה אותך עושה גם פולדרים ננעלים ?
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
תודה רבה, אני מקווה שבקרוב מאוד, יש כבר אב טיפוס אחד 

Re: friction folders- 6
לי
שאלה טכנית על הצילום
אתה מצלם עצמך?
אם כן -
עם מה אתה מצלם? (מצלמה/עדשה)
תאורה? (תאורת יום/חשמל)
התמונות מאוד יפות
שאלה טכנית על הצילום
אתה מצלם עצמך?
אם כן -
עם מה אתה מצלם? (מצלמה/עדשה)
תאורה? (תאורת יום/חשמל)
התמונות מאוד יפות
עומר יעבץ
מנהל האתר
"מנהיגות, פירושה קודם כל, ניהול החיים על פי מערכת ערכים אישית, המותאמת לדרך החיים. מנהיג אינו מוטרד ממה שאחרים חושבים או אומרים: ההנעה שלו היא פנימית, והוא אינו זקוק להנעה מבחוץ כדי לבצע ולהצליח." סון דזה.
מנהל האתר
"מנהיגות, פירושה קודם כל, ניהול החיים על פי מערכת ערכים אישית, המותאמת לדרך החיים. מנהיג אינו מוטרד ממה שאחרים חושבים או אומרים: ההנעה שלו היא פנימית, והוא אינו זקוק להנעה מבחוץ כדי לבצע ולהצליח." סון דזה.
Re: friction folders- 6
תודה רבה עומר,
אני מצלם בעצמי, רק תאורת יום (אם מזג האוויר מאפשר), אני משתמש בcanon G9, עברתי כמה מצלמות SLR בדרך עליה ואני מאוד מרוצה ממנה לצורכי צילום סכינים.
אני מצלם בעצמי, רק תאורת יום (אם מזג האוויר מאפשר), אני משתמש בcanon G9, עברתי כמה מצלמות SLR בדרך עליה ואני מאוד מרוצה ממנה לצורכי צילום סכינים.
Re: friction folders- 6
זה דגם מוצלח מאד מ2007, שכבר לא נמצא בייצור. היום מחליף אותו G1X.
אבל אני מתפלא עליך לי שהגעת אליו לאחר כמה דגמים של SLR, כי גודל החיישן (הקטן יחסית של הקנון G) מגביל אותך בתנאי אור חלש.
רואים בתמונות שלך שאתה צלם מאד מוכשר, ואתה יודע לנצל נכון את תנאי האור לטובתך, אבל אתה לא מרגיש הבדל בין SLR לקומפקטית ?
על הקומפקטיות של מצלמת G לעומת SLR אין בכלל ויכוח, אבל יש הבדל רציני באיכות התמונה מבחינת "רעש" (שלג שמופיע באיזורים כהים).
במצלמות עם סנסור גדול יותר, קליטת האור היא יותר יעילה, בעיקר בתנאים בעייתיים, ואתה רואה פחות רעש בתמונות כהות, ובאמת, בדגמי G החדשים הם הגדילו את החיישן פי 6 בשטח שלו, מ 41, ל 261 (ממ"ר).
ב SLR לעומת זאת, יש גדלים רציניים יותר כמו APS-C עם 332, ו Full-Frame עם 864, והכל מתבטא ברמת הרעש בתנאים של אור בעייתי.
אבל אני מתפלא עליך לי שהגעת אליו לאחר כמה דגמים של SLR, כי גודל החיישן (הקטן יחסית של הקנון G) מגביל אותך בתנאי אור חלש.
רואים בתמונות שלך שאתה צלם מאד מוכשר, ואתה יודע לנצל נכון את תנאי האור לטובתך, אבל אתה לא מרגיש הבדל בין SLR לקומפקטית ?
על הקומפקטיות של מצלמת G לעומת SLR אין בכלל ויכוח, אבל יש הבדל רציני באיכות התמונה מבחינת "רעש" (שלג שמופיע באיזורים כהים).
במצלמות עם סנסור גדול יותר, קליטת האור היא יותר יעילה, בעיקר בתנאים בעייתיים, ואתה רואה פחות רעש בתמונות כהות, ובאמת, בדגמי G החדשים הם הגדילו את החיישן פי 6 בשטח שלו, מ 41, ל 261 (ממ"ר).
ב SLR לעומת זאת, יש גדלים רציניים יותר כמו APS-C עם 332, ו Full-Frame עם 864, והכל מתבטא ברמת הרעש בתנאים של אור בעייתי.
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
לי, רמה גבוהה. תענוג לראות עבודות שלך!
Re: friction folders- 6
תודה רבה דימהת
חיימון, הידע שלי בצילום גובל באפס ואני לא מצתנע, אני יודע להדליק את המצלמה לכוון את הקומפוזיציה שתסתדר עם האור וללחוץ
ואני באמת לא מגזים, כמובן שמצלמות הSLR שהיו לי היו יותר טובות לרוב הדברים, אבל הסיבה שקניתי את הG9 היא איכות תמונות המאקרו שלה,
שוב, אני לא מבין גדול ואולי לא ידעתי להוציא את המיטב מהמצלמות שהיו לי (סביר מאוד להניח) אבל כרגע ה G9 עושה את העבודה בשבילי, ואני מרוצה
חיימון, הידע שלי בצילום גובל באפס ואני לא מצתנע, אני יודע להדליק את המצלמה לכוון את הקומפוזיציה שתסתדר עם האור וללחוץ

ואני באמת לא מגזים, כמובן שמצלמות הSLR שהיו לי היו יותר טובות לרוב הדברים, אבל הסיבה שקניתי את הG9 היא איכות תמונות המאקרו שלה,
שוב, אני לא מבין גדול ואולי לא ידעתי להוציא את המיטב מהמצלמות שהיו לי (סביר מאוד להניח) אבל כרגע ה G9 עושה את העבודה בשבילי, ואני מרוצה

Re: friction folders- 6
אל תצטנע לי, אתה צלם מוכשר מאד, ומגיע לך (IMHO) משהו יותר טוב מ G9.
כל אחד יכול לכוון את הקומפוזיציה וללחוץ על כפתור, אבל עובדה שאתה מצליח בכל-זאת ליצור תמונות איכותיות עם אופי ואוירה.
לגבי המקרו, זה תלוי די הרבה ביכולת של העדשה, אבל שוב, צריך עין טובה ורגישות כדי לדעת איך לתפוס את האובייקט בתנאי-אור מסויימים, שיאפשרו תמונה איכותית ומרשימה.
כל אחד יכול לכוון את הקומפוזיציה וללחוץ על כפתור, אבל עובדה שאתה מצליח בכל-זאת ליצור תמונות איכותיות עם אופי ואוירה.
לגבי המקרו, זה תלוי די הרבה ביכולת של העדשה, אבל שוב, צריך עין טובה ורגישות כדי לדעת איך לתפוס את האובייקט בתנאי-אור מסויימים, שיאפשרו תמונה איכותית ומרשימה.
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
להיפך!
G9 זו מצלמה שבדיוק מתאימה לו.
יוצאות לו תמונות טובות כי הוא מצלם (אולי ממזל אבל כנראה מידיעה) בתנאי אור טובים וזה בדיוק מה שצריך כדי לקבל תמונות טובות.
לקנות DSLR כדי להתגבר על אור בעייתי זה פתרון לא נכון שמביא את האדם להתמקד בנתונים טכנולוגיים במקום באור ותמונה עצמם.
G9 עוזרת לו להסיר את כל הסחות הדעת של הציוד ולהתמקד בצילום. היתרון של זה מורגש בכל פינה באתר שלו.
G9 זו מצלמה שבדיוק מתאימה לו.
יוצאות לו תמונות טובות כי הוא מצלם (אולי ממזל אבל כנראה מידיעה) בתנאי אור טובים וזה בדיוק מה שצריך כדי לקבל תמונות טובות.
לקנות DSLR כדי להתגבר על אור בעייתי זה פתרון לא נכון שמביא את האדם להתמקד בנתונים טכנולוגיים במקום באור ותמונה עצמם.
G9 עוזרת לו להסיר את כל הסחות הדעת של הציוד ולהתמקד בצילום. היתרון של זה מורגש בכל פינה באתר שלו.
Re: friction folders- 6
ורק שלא אובן לא נכון-
אני כצלם מקצועי, ממש לא יכול להסתפק בקטנטנות הללו. אני מגיע לצילום בד"כ עם ואן עמוס בציוד.
אבל זה כי אין ברירה, כדי לקבל את ה30% הנוספים אני צריך להוסיף עוד 3000% במשקל ובמחיר ושום G9 לא יכולה לספק את מה שאני מחפש בתמונה. אבל עדיין, אסור שהציוד יחסום את ההתמקדות בעיקר והעיקר זה התמונה עצמה והאור שעושה אותה. מי שקונה DSLR רק כי אמרו לו שזה יותר איכותי או רק כי זה נראה לו מקצועי יותר, 90% שיפול לבור הזה.
ושוב, הדוגמא של לרמן היא דוגמא מאלפת (הכי טובה שראיתי) להוכיח את זה על דרך החיוב (הוכחות על דרך השלילה יש בלי סוף).
אני כצלם מקצועי, ממש לא יכול להסתפק בקטנטנות הללו. אני מגיע לצילום בד"כ עם ואן עמוס בציוד.
אבל זה כי אין ברירה, כדי לקבל את ה30% הנוספים אני צריך להוסיף עוד 3000% במשקל ובמחיר ושום G9 לא יכולה לספק את מה שאני מחפש בתמונה. אבל עדיין, אסור שהציוד יחסום את ההתמקדות בעיקר והעיקר זה התמונה עצמה והאור שעושה אותה. מי שקונה DSLR רק כי אמרו לו שזה יותר איכותי או רק כי זה נראה לו מקצועי יותר, 90% שיפול לבור הזה.
ושוב, הדוגמא של לרמן היא דוגמא מאלפת (הכי טובה שראיתי) להוכיח את זה על דרך החיוב (הוכחות על דרך השלילה יש בלי סוף).
Re: friction folders- 6
עם כל הכבוד להיותך צלם מקצועי לדבריך, אני ממש לא מסכים עם מה שאתה קובע שאיתו צריך מישהו לצלם.
באוטומט מלא, אתה עושה על המצלמה היקרה ביותר, בדיוק את מה שאתה עושה על מצלמה קומפקטית הכי זולה שיש, כלומר רק מכוון ולוחץ.
אז לסיכום, מצלמה טובה יותר, לא גורמת, כדבריך, לכך שהדבר "מביא את האדם להתמקד בנתונים טכנולוגיים במקום באור ותמונה עצמם" - אין קשר בין שני הדברים.
אם לצטט מדבריך, אתה עצמך אומר שעדיף להשתמש בכלים ייעודיים :
זה נכון גם בצילום, לא-פחות מאשר בשימוש בכל כלי-שטח אחר, כולל בכלים להכנת כלים אחרים.
למעשה, רוב האנשים שרוכשים היום מצלמות APS-C או מצלמות FF יקרות, משתמשים בהן במצב אוטומטי מלא, כך שהם נדרשים רק לכוון וללחוץ (בשיטת Point And Shoot), כמו במצלמה הקומפקטית הכי זולה - ההבדל הוא רק באיכות של התוצאה, לטובת המצלמה עם החיישן הגדול יותר.
מי שמתעלם מהעובדה הסטטיסטית הזו, פשוט טומן את הראש בחול, או סתם מקנא במי שיכול לרכוש מצלמה יקרה.
נכון שעומדת לזכותו של לי, העובדה שהוא מצליח לצלם תמונות טובות בתנאי אור טובים, אז תאר לעצמך כמה הוא יוכל להצטיין עם מצלמה בעלת חיישן גדול יותר ועדשות מתחלפות, בכל תנאי אור שבהם הוא נתקל, ולא רק באור חזק.
היתרון העיקרי של SLR דיגיטלי על פני כל מצלמה דיגיטלית אחרת עם עדשות קבועות, הוא המבחר העצום של עדשות מתחלפות לצרכי צילום ייחודיים (כמו עדשות מקרו מהירות, ובאורכי-מוקד שונים), וגודל החיישן, שמבטיח קליטת אור יותר יעילה, ולכן גם רמת רעש נמוכה יותר, בתנאי אור בעייתיים.
פירושו המעשי של דבר, הוא שבמצלמה עם חיישן גדול, אפשר יהיה לצלם תמונות איכותיות, שאין אפשרות לצלם בעזרת ה G9, בעיקר בתנאי אור בעייתי או חלש.
הדגם Canon G1X למשל, הוא מצלמה באותו גודל ומבנה כמו ה G9, אבל עם חיישן בעל שטח גדול פי 6, ורגישות ISO פי 8, מה שמאפשר לצלם תמונות איכותיות בתנאי אור הרבה יותר נמוכים מאשר אפשר על ה G9, ועדיין, לשתי המצלמות, אין את האפשרות להתאים עדשות ייעודיות לכל צורך מיוחד, כפי שזה אפשרי ב SLR.
אפשר לצלם באוטומט מלא, ואז להתרכז רק בנושא המצולם וללחוץ על הכפתור, גם על מצלמה של פורמט בינוני בעשרים-אלף דולר, בדיוק כפי שעושים על מצלמה הכי זולה שיש, רק עם הבדל מוחשי מאד בתוצאה.שילה כתב:להיפך!
G9 זו מצלמה שבדיוק מתאימה לו.
יוצאות לו תמונות טובות כי הוא מצלם (אולי ממזל אבל כנראה מידיעה) בתנאי אור טובים וזה בדיוק מה שצריך כדי לקבל תמונות טובות.
לקנות DSLR כדי להתגבר על אור בעייתי זה פתרון לא נכון שמביא את האדם להתמקד בנתונים טכנולוגיים במקום באור ותמונה עצמם.
G9 עוזרת לו להסיר את כל הסחות הדעת של הציוד ולהתמקד בצילום. היתרון של זה מורגש בכל פינה באתר שלו.
באוטומט מלא, אתה עושה על המצלמה היקרה ביותר, בדיוק את מה שאתה עושה על מצלמה קומפקטית הכי זולה שיש, כלומר רק מכוון ולוחץ.
אז לסיכום, מצלמה טובה יותר, לא גורמת, כדבריך, לכך שהדבר "מביא את האדם להתמקד בנתונים טכנולוגיים במקום באור ותמונה עצמם" - אין קשר בין שני הדברים.
אם לצטט מדבריך, אתה עצמך אומר שעדיף להשתמש בכלים ייעודיים :
http://www.knife.co.il/phpbb/index.php? ... pic#p30811שילה כתב:את רוב הדברים הכי נוח לעשות כמובן עם כלי יעודי שמתוכנן בדיוק למטרה ספציפית.
אם נאלצים להסתפק בכלי אחד כללי, אז כן, בהחלט יותר מהיר ונוח עם כלי כבד...
זה נכון גם בצילום, לא-פחות מאשר בשימוש בכל כלי-שטח אחר, כולל בכלים להכנת כלים אחרים.
למעשה, רוב האנשים שרוכשים היום מצלמות APS-C או מצלמות FF יקרות, משתמשים בהן במצב אוטומטי מלא, כך שהם נדרשים רק לכוון וללחוץ (בשיטת Point And Shoot), כמו במצלמה הקומפקטית הכי זולה - ההבדל הוא רק באיכות של התוצאה, לטובת המצלמה עם החיישן הגדול יותר.
מי שמתעלם מהעובדה הסטטיסטית הזו, פשוט טומן את הראש בחול, או סתם מקנא במי שיכול לרכוש מצלמה יקרה.
נכון שעומדת לזכותו של לי, העובדה שהוא מצליח לצלם תמונות טובות בתנאי אור טובים, אז תאר לעצמך כמה הוא יוכל להצטיין עם מצלמה בעלת חיישן גדול יותר ועדשות מתחלפות, בכל תנאי אור שבהם הוא נתקל, ולא רק באור חזק.
היתרון העיקרי של SLR דיגיטלי על פני כל מצלמה דיגיטלית אחרת עם עדשות קבועות, הוא המבחר העצום של עדשות מתחלפות לצרכי צילום ייחודיים (כמו עדשות מקרו מהירות, ובאורכי-מוקד שונים), וגודל החיישן, שמבטיח קליטת אור יותר יעילה, ולכן גם רמת רעש נמוכה יותר, בתנאי אור בעייתיים.
פירושו המעשי של דבר, הוא שבמצלמה עם חיישן גדול, אפשר יהיה לצלם תמונות איכותיות, שאין אפשרות לצלם בעזרת ה G9, בעיקר בתנאי אור בעייתי או חלש.
הדגם Canon G1X למשל, הוא מצלמה באותו גודל ומבנה כמו ה G9, אבל עם חיישן בעל שטח גדול פי 6, ורגישות ISO פי 8, מה שמאפשר לצלם תמונות איכותיות בתנאי אור הרבה יותר נמוכים מאשר אפשר על ה G9, ועדיין, לשתי המצלמות, אין את האפשרות להתאים עדשות ייעודיות לכל צורך מיוחד, כפי שזה אפשרי ב SLR.
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
מכיוון שיש ברשותי כרגע 5 מצלמות FF, אני מניח שאני לא "סתם מקנא במי שיכול לרכוש מצלמה יקרה".
העובדה היא שמצלמה יקרה לא הייתה משדרגת את האתר שלו כמעט בכלום. (צלם יקר אולי כן אבל זה כבר נושא לדיון אחר לגמרי).
שים לב - הוא משתמש בתמונות לתצוגה ברשת. לא להדפסה
אז נכון, מצלמה יקרה תאפשר לו לצלם עם פחות אור. אבל זה הפתרון הנכון? גם אני שיש לי מצלמות שבכיף עולות ל8000 אסא, מצלם טבע דומם ב100 אסא. זה פשוט נכון יותר וזה עיקרון שלא השתנה ב10 שנים האחרונות עם הנסיקה המטורפת ביכולות הציוד.
ושוב, אני ממש לא נגד ציוד טוב. רק בעד לזכור שזה לא העיקר.
ואגב, לא הבנתי בשביל מה באה המילה "לדבריך" בראשית דבריך.
יש פה איזו מלחמת אגו? או סיבה אחרת שתגרום לי לשקר או לך לרמוז שאני אולי משקר?
העובדה היא שמצלמה יקרה לא הייתה משדרגת את האתר שלו כמעט בכלום. (צלם יקר אולי כן אבל זה כבר נושא לדיון אחר לגמרי).
שים לב - הוא משתמש בתמונות לתצוגה ברשת. לא להדפסה
אז נכון, מצלמה יקרה תאפשר לו לצלם עם פחות אור. אבל זה הפתרון הנכון? גם אני שיש לי מצלמות שבכיף עולות ל8000 אסא, מצלם טבע דומם ב100 אסא. זה פשוט נכון יותר וזה עיקרון שלא השתנה ב10 שנים האחרונות עם הנסיקה המטורפת ביכולות הציוד.
ושוב, אני ממש לא נגד ציוד טוב. רק בעד לזכור שזה לא העיקר.
ואגב, לא הבנתי בשביל מה באה המילה "לדבריך" בראשית דבריך.
יש פה איזו מלחמת אגו? או סיבה אחרת שתגרום לי לשקר או לך לרמוז שאני אולי משקר?
Re: friction folders- 6
אז אולי תחליט מה השורה התחתונה של המסר שלך :שילה כתב:העובדה היא שמצלמה יקרה לא הייתה משדרגת את האתר שלו כמעט בכלום. (צלם יקר אולי כן אבל זה כבר נושא לדיון אחר לגמרי)
...ושוב, אני ממש לא נגד ציוד טוב. רק בעד לזכור שזה לא העיקר
...ואגב, לא הבנתי בשביל מה באה המילה "לדבריך" בראשית דבריך.
יש פה איזו מלחמת אגו? או סיבה אחרת שתגרום לי לשקר או לך לרמוז שאני אולי משקר?
האם צלם יקר עם מצלמה זולה היה גם-כן משדרג את איכות התמונות, או שרק צלם יקר עם מצלמה יקרה ?
האם אתה בעצם אומר לו "אל תשקיע במצלמה טובה יותר, אלא תשקיע בצלם טוב - לו כבר יש 5 מצלמות FF יקרות"
אני מעריך שלי מספיק חכם כדי להבין בין השורות, מה המניע שלך לומר מה שאתה אומר
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
האתר של לי הוא אחת הדוגמאות היחידות שאני מכיר לבעל מקצוע שהסתפק בצילום עצמי והתוצאה היא טובה.
השורה התחתונה של מה שאני אומר היא - לי, אתה עושה יופי של צילום, אין טעם שתחליף מצלמה, זה כמעט ולא ישנה דבר בתוצאה באתר שלך.
מסר נוסף זה לכל מי שקורא את זה וגם רוצה לצלם את סכיניו. המסר הוא - מה שבאמת יקבע את הרמה של הצילומים שלכם זה לא איזו מצלמה תקנו אלא כמה מחשבה תשקיעו בכל תמונה ובאיזו תאורה תצלמו.
את העניין של כמה ואיזה מצלמות יש לי לא העליתי (כי כאמור, זה שולי בעיני) עד שרמזת שהדעה שלי אולי נובעת מקינאה במי שיש לו מצלמה כזו או אחרת.
זה רק פורום. אנשים כותבים את דעתם, אחרים כותבים דעה שונה, דנים עד שמגיעים להסכמה או לאי הסכמה.
אין טעם להכניס פה אגו ונימה אישית.
השורה התחתונה של מה שאני אומר היא - לי, אתה עושה יופי של צילום, אין טעם שתחליף מצלמה, זה כמעט ולא ישנה דבר בתוצאה באתר שלך.
מסר נוסף זה לכל מי שקורא את זה וגם רוצה לצלם את סכיניו. המסר הוא - מה שבאמת יקבע את הרמה של הצילומים שלכם זה לא איזו מצלמה תקנו אלא כמה מחשבה תשקיעו בכל תמונה ובאיזו תאורה תצלמו.
את העניין של כמה ואיזה מצלמות יש לי לא העליתי (כי כאמור, זה שולי בעיני) עד שרמזת שהדעה שלי אולי נובעת מקינאה במי שיש לו מצלמה כזו או אחרת.
זה רק פורום. אנשים כותבים את דעתם, אחרים כותבים דעה שונה, דנים עד שמגיעים להסכמה או לאי הסכמה.
אין טעם להכניס פה אגו ונימה אישית.
Re: friction folders- 6
מסכים לגמרי.שילה כתב:האתר של לי הוא אחת הדוגמאות היחידות שאני מכיר לבעל מקצוע שהסתפק בצילום עצמי והתוצאה היא טובה.
השורה התחתונה של מה שאני אומר היא - לי, אתה עושה יופי של צילום, אין טעם שתחליף מצלמה, זה כמעט ולא ישנה דבר בתוצאה באתר שלך.
מסר נוסף זה לכל מי שקורא את זה וגם רוצה לצלם את סכיניו. המסר הוא - מה שבאמת יקבע את הרמה של הצילומים שלכם זה לא איזו מצלמה תקנו אלא כמה מחשבה תשקיעו בכל תמונה ובאיזו תאורה תצלמו.
את העניין של כמה ואיזה מצלמות יש לי לא העליתי (כי כאמור, זה שולי בעיני) עד שרמזת שהדעה שלי אולי נובעת מקינאה במי שיש לו מצלמה כזו או אחרת.
זה רק פורום. אנשים כותבים את דעתם, אחרים כותבים דעה שונה, דנים עד שמגיעים להסכמה או לאי הסכמה.
אין טעם להכניס פה אגו ונימה אישית.
גם אני בעלים של מצלמת DSLR - canon 60D (למתעניינים).
רכשתי אותה והשתמשתי בה בעיקר לצילומי מאקרו של חרקים ויצא לי יחסית מעט לשבת וללמוד איך לצלם סכין כמו שצריך.
צילומי המאקרו שלי הם ברמה מאוד טובה (לדעתי), ולעומת זאת צילומי הסכינים שלי ברמה הרבה יותר נמוכה.
הדברים החשובים ביותר בצילום הם תאורה, קומפוזיציה, אופטיקה והכרת האובייקט לפי דעתי.
בהרבה מצבים של תאורה טובה יהיה לך קשה מאוד להבדיל בין צילום של מצלמת "כיס" לבין DSLR.
זו רק דעתי כמובן.
גיא.
Re: friction folders- 6
לי,
למרות מה שנכתב כאן לפני, תוכל בהחלט להעלות את האיכות האופטית של התמונות שלך, על ידי אותו סוג של שימוש שאתה כבר עושה היום, רק במצלמה עם חיישן גדול יותר.
אם תחליט לעשות את זה או לא, זה כבר החלטה שלך, ואין לי אינטרס להתערב בכך, אבל כן יש לי אינטרס לומר שהדבר אפשרי, גם בצילום אוטומטי לגמרי, וגם בצילום ידני.
בכל מקרה שבו אתה מצלם גופים או חפצים ללא תנועה, חצובה יכולה לעזור לך להישאר ברמת ISO נמוכה (כדי למנוע גרעיניות) בעזרת צילום במהירויות-תריס איטיות יותר.
בין אם מדובר ב DSLR, ובין אם מדובר בקומפקטית עם חיישן גדול, איכות התמונה תעלה יחסית למה שגם היום הוא די טוב, רק עם פחות מגבלות של אור חלש.
אם מדובר בDSLR הייתי ממליץ לסוג הצילומים שאתה עושה כבר היום, את ה Canon 70D עם עדשת EF-S 60mm f/2.8 Macro, או למקרה שתעדיף זום, עם עדשת EF-S 15-85mm f/3.5 (אם תרצה אוכל להסביר בצורה יותר מפורטת למה).
אם מדובר בקומפקטית עם חיישן גדול, הייתי ממליץ על Canon G1X.
הכל לעניות דעתי כמובן.
לא צריך שום ידע בצילום כדי להפעיל את שתי המצלמות האלה במצב אוטומטי מלא, ולראות מייד את איכות התוצאה, ביחס למה שהיית רגיל אליו עד היום.
למרות מה שנכתב כאן לפני, תוכל בהחלט להעלות את האיכות האופטית של התמונות שלך, על ידי אותו סוג של שימוש שאתה כבר עושה היום, רק במצלמה עם חיישן גדול יותר.
אם תחליט לעשות את זה או לא, זה כבר החלטה שלך, ואין לי אינטרס להתערב בכך, אבל כן יש לי אינטרס לומר שהדבר אפשרי, גם בצילום אוטומטי לגמרי, וגם בצילום ידני.
בכל מקרה שבו אתה מצלם גופים או חפצים ללא תנועה, חצובה יכולה לעזור לך להישאר ברמת ISO נמוכה (כדי למנוע גרעיניות) בעזרת צילום במהירויות-תריס איטיות יותר.
בין אם מדובר ב DSLR, ובין אם מדובר בקומפקטית עם חיישן גדול, איכות התמונה תעלה יחסית למה שגם היום הוא די טוב, רק עם פחות מגבלות של אור חלש.
אם מדובר בDSLR הייתי ממליץ לסוג הצילומים שאתה עושה כבר היום, את ה Canon 70D עם עדשת EF-S 60mm f/2.8 Macro, או למקרה שתעדיף זום, עם עדשת EF-S 15-85mm f/3.5 (אם תרצה אוכל להסביר בצורה יותר מפורטת למה).
אם מדובר בקומפקטית עם חיישן גדול, הייתי ממליץ על Canon G1X.
הכל לעניות דעתי כמובן.
לא צריך שום ידע בצילום כדי להפעיל את שתי המצלמות האלה במצב אוטומטי מלא, ולראות מייד את איכות התוצאה, ביחס למה שהיית רגיל אליו עד היום.
המציאות היא הזיה שנגרמת בגלל חוסר של אלכוהול בדם
Re: friction folders- 6
אחי הגדול עובד בסטודיו צילום וכל הזמן דוחף אותי לעשות צילומי סטודיו מסודרים עם ציוד מקצועי, אני אוהב לצלם בתאורה טבעית, ניסיתי לא פעם לצלם עם חצובה אני מבין ורואה את היתרונות של צילום עם חצובה אבל בגלל שצילום סכינים כלכך מותנה בזוויות אור העבודה עם חצובה מאוד לא נוחה לי כי המצלמה לא ניידת מספיק, בשורה התחתונה אני יודע מה אני צריך לשפר ואיך לפשר (ואם זאת אני מעריך את הטיפים וההצעות מאוד) אבל כרגע מדובר בעניין של סדר עדיפויות, איכות התמונות הקיימת מספקת אותי בינתיים, אני מקווה להשתדרג בעתיד, אני מקווה לעבור לסדנא גדולה יותר ולעשות בה עמדה יעודית לצילום עם תאורה מתאימה ואולי עד אז גם אשדרג למצלמה חדשה, אבל כל זה רחוק, יותר דחוף כרסומת חדשה 

Re: friction folders- 6
בואו נסכם שכל מי שמתבונן בתמונות של לי והרעש הדיגיטלי פוגם לו בחוויה, שיקנה מצלמה עם חיישן גדול יותר. זה אכן יפחית רעש.למרות מה שנכתב כאן לפני, תוכל בהחלט להעלות את האיכות האופטית של התמונות שלך, על ידי אותו סוג של שימוש שאתה כבר עושה היום, רק במצלמה עם חיישן גדול יותר.
(אגב, המשפט המצוטט מותח את משמעות המילה "אופטית" הרחק מעבר למקובל)
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים